Datuk Vida Sah Bergelar Janda Buat Kali Ketiga

Jutawan kosmetik terkenal, Datuk Seri Vida hari ini sah bercerai talak satu dengan suaminya, Fairuz Ahmad Zainuddin.

Datuk Vida

Lafaz cerai tersebut dibuat oleh Fairuz sendiri di Mahkamah Syariah Ipoh, Perak, kira-kira jam 10 pagi Jumaat.

Diminta mengulas penceraiannya, pengasas produk Qu Puteh ini menyatakan sudah tiada kesepakatan antara mereka untuk bersama semula.

“Saya yakin ini adalah jalan yang terbaik bagi kami. Saya juga percaya, setiap yang berlaku itu ada hikmahnya.

“Perasaan saya bercampur baur dan sukar untuk saya gambarkan, tetapi saya bersyukur semua sudah berakhir,” katanya kepada BH Online.

Vida hadir ke mahkamah berpakaian serba hitam ditemani teman rapat dan pegawai peribadinya.

Pasangan ini mendirikan rumah tangga pada Januari 2014 dan hasil perkahwinan itu, mereka tidak dikurniakan cahaya mata.

Ini merupakan perkahwinan ketiga buat Vida. -m

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon