Zahirah Macwilson Nafi Putus Dengan Zul Ariffin

Ini bukanlah pertama kali hubungan cinta aktor Zul Ariffin dan aktres Zahirah Macwilson diduga dengan khabar angin perpisahan.

Zahirah Macwilson

Mungkin jarang memuat naik gambar bersama membuatkan ramai tertanya-tanya mengenai status terkini hubungan Zahirah dan Zul.

Berdasarkan pemerhatian mata kasar pun, sudah lama benar pasangan ini tidak kelihatan bersama di mana-mana majlis hiburan yang dibuat.

“Hubungan kami masih baik, cuma kami tidak mahu bercerita tentang perkara ini kepada umum. Cukuplah antara kami berdua sahaja yang tahu,” kata Zahirah kepada sebuah akhbar tempatan.

“Lagipun saya lebih selesa hubungan ini tidak diperkatakan umum. Saya tidak kisah apa andaian orang. Saya bahagia bersamanya meskipun jarang muncul bersama di mana-mana.”

Oleh kerana sudah lali dengan pertanyaan tentang percintaan mereka, Zahirah tidak lagi ambil tahu dengan gosip-gosip yang disebarkan orang ramai yang seakan-akan mahu melihat hubungannya dengan Zul kecundang di tengah jalan.

Bukan tiada lagi cinta, tetapi mereka berdua telah bersetuju dan lebih selesa untuk tidak terlalu terbuka bercerita dan menjaja kisah cinta mereka kepada umum.

Zahirah dan Zul mahukan privasi untuk melindungi hubungan mereka, dan mengakui mereka masih bahagia bersama meskipun sering difitnah perkara yang tidak benar. -m

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon