Yuna Diiktiraf Rolling Stones, Antara Album Terbaik R&B

Album terbaharu, Chapters, milik penyanyi yang semakin rancak mencipta namanya di Amerika Syarikat (AS), Yuna telah diiktiraf antara album genre R&B terbaik bagi tahun 2016.


Pengiktirafan itu diberikan kepada Yuna oleh pengarang majalah hiburan antarabangsa, Rolling Stones, Mosi Reeves menerusi satu rencana ‘Best R&B Albums of 2016 So Far‘.

Pengiktirafan itu mengifatkan album Yuna atau nama sebenarnya Yunalis Mat Zara’ai itu berjaya memaparkannya sebagai seorang artis yang berbakat besar dalam menulis lirik lagu yang luar biasa.

Menurut Reeves, Yuna hanya memerlukan satu atau dua sahaja lagi lagu yang popular untuk membolehkannya mencipta nama yang mantap dalam kalangan peminat muzik, sebagaimana yang diaporkan oleh Astro Awani.


Yuna, 29; juga meluahkan perasaannya gembira atas pengiktirafan yang diberikan kepadanya melalui akaun Instagram miliknya.

Majalah Rolling Stone merupakan majalah hiburan dan budaya muzik pop paling popular dan diterbitkan bukan sahaja di AS, tetapi juga di sekurang-kurangnya 20 buah negara lain, lapor Astro Awani.

Sebelum ini, single Yuna, ‘Crush’, iaitu duet bersama penyanyi terkenal Usher pernah menduduki carta Billboard Amerika di tangga ke-18. -Mynewshub

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon