Yazer Akui Silap Muat Naik Gambar Selfie Atas Katil

Sebelum ini pasangan suami isteri Yazer dan Ekin teruk dihentam netizen gara-gara memuat naik gambar selfie di atas katil sebulan lalu.

Yazer

Mengakui kesilapan memuat naik gambar ‘seksi’ itu, Yazer berkata dia sama sekali tidak menyangka tindakan itu menjadi kontroversi selepas mereka dikutuk walaupun pada asalnya niat mereka hanya untuk upload foto tersebut untuk memberitahu bahawa mereka sudah berada di kampung halaman iaitu Kampung Bebuloh Laut, Labuan.

Memetik laporan mStar Online Yazer berkata, “Jujurnya kami tidak sangka foto tersebut akan menimbulkan isu di kalangan netizen.

“Apabila ia menjadi viral, ia membuatkan saya gelisah. Saya belajar daripada kesilapan tersebut iaitu walaupun kami suami isteri, apabila timbulnya isu seperti ini, ia agak sensitif di kalangan masyarakat,” katanya.

Menurut penyanyi kelahiran program realiti Akademi Fantasia itu, selepas ini dia akan lebih berhati-hati apabila memuat naik sebarang foto untuk dikongsikan kepada pengikut mereka di laman-laman sosial.

Sementara itu, Yazer mendedahkan isterinya kini sedang hamil enam bulan dan dijangka melahirkan cahaya mata sulung mereka September ini.

Yazer dan Ekin diijabkabul pada 26 Disember tahun lalu.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon