Abby Abadi Nafi Sudah Bernikah Buat Kali Ketiga

Selebriti Abby Abadi menafikan khabar angin yang mengatakan dirinya kini sudah selamat bergelar isteri buat kali ketiga.

Abby Abadi

Dia dikatakan sudah bernikah dengan ustaz yang mengajar anak-anaknya mengaji iaitu Ustaz Khairul Azli.

Perkara ini tercetus selepas pertanyaan seorang pengikutnya di laman Instagram yang bertanyakan mengenai kesahihan berita mereka sudah bernikah, baru-baru ini yang kemudian disahkan betul sudah bernikah oleh individu yang menggunakan akaun nama @dijayamin.

Menjelaskan perkara itu dengan lebih lanjut, Abby memuat naik satu kenyataan yang memberikan jawapan kepada pertanyaan orang ramai mengenai statusnya kini.

“Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh. Selamat pagi. Ada ingat/sebut tentang Allah tak hari ni? Alhamdulilah bersyukur Allah panjangkan lagi umur kita yang penuh dosa ini kan. Jadi gunakanlah kesempatan yang ada ini untuk lakukan ‘apa sahaja’ kerana Dia k.

“Pagi ni.. pening nak jawab mesej tahniah kata dah nikah. Adeh.. Senang gila percaya gosip. Tiada la.. Sekali lagi saya ulang buat masa ini TIADA. Bila saya jawab tak dalam mesej pagi ni, ada yang kata nak rahsia la tu. Aduhai.. Rahsiakan untuk apa? Dah memang takde. Blum sampai jodoh lagi sebab.. Ntahlah.. Panjang nak citer.. hehe,” luahnya dalam Instagram.

Dah terjawablah status sebenar Abby kan..

Kalau lepas ni Abby jadi kahwin lagi, diharapkan janganlah sembunyi-sembunyi k..

Kang tak pasal-pasal banyak lagi spekulasi yang kurang enak timbul..

Sumber: Mynewshub.cc

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon