AC Mizal, Isteri Jadi Duta Produk Pelangsingan Badan

KUALA LUMPUR – Pelakon dan pengacara terkenal, Datuk AC Mizal berjaya menurunkan berat badan sebanyak lapan kilogram (kg) dalam masa sebulan sejak mengambil produk pelangsingan badan, L’rose.

AC Mizal, Isteri Jadi Duta Produk Pelangsingan Badan

AC berkata sejak menggunakan produk keluaran bumiputra tersebut berat badannya semakin menurun dan disebabkan yakin dengan keberkesanannya, selebriti popular ini dan isteri, Datin Emylia Rosnaida kini dilantik sebagai duta produk L’rose.

“Sebelum menjadi duta, saya sendiri telah cuba dan hasilnya dalam sebulan berat badan saya turun dalam lapan kg dan sekarang setelah hampir dua bulan, berat badan saya dari 95 kg turun ke 83 kg,” katanya ketika ditemui Mynewshub pada majlis pelancaran produk dan pengenalan duta L’ rose, di Hotel Royal Chulan, di sini, hari ini.

AC menyatakan, produk ini tidak menggunakan sebarang bahan kimia serta mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

Menerusi perjanjian yang dimeterai, AC dan Emylia mengikat kontrak selama tiga tahun dengan syarikat pengeluar RMZ Health & Beauty Products Marketing.

Sementara itu, Emylia berkata dia kehilangan berat lapan kilogram hanya dalam masa sebulan mencuba produk yang menggunakan 100 peratus herba semulajadi seperti teh hijau, halia merah, acai berry, garcinia cambogia, gymnema sylvestre dan dandellion ini.

“Yang menariknya, produk ini tiada sebarang kesan sampingan kerana semua ramuannya berasaskan herba semulajadi,” ujarnya.

Produk L’rose boleh didapati menerusi stokis-stokis jualan mereka di Selangor, Johor dan Melaka dengan harga RM150 sekotak.

Sumber: Mynewshub.cc

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon