Aliff Syukri Kecewa Kereta Ferrari Meletup

JUTAWAN kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri Kamarzaman mengakui dia masih berasa kecewa atas apa yang telah berlaku pada petang, semalam.

Kereta mewah Aliff Syukri jenis Ferrari meletup di kilometer 39.5 Lebuh Raya Kesas dari Persiaran Kewajipan menghala ke Plaza Tol Sunway.

Dalam perkembangan terkini menerusi Instagram Live akaun milik Aliff tampil meluahkan perasaannya apabila dikecam oleh netizen yang mengikuti IG Live itu.

"Memang saya tengah kecewa tapi saya tak boleh terus bersedih dan saya harus kuat serta cekal dengan apa yang telah berlaku.

"Anda pun janganlah kutuk dan kecam saya. Kereta dah meletup tak ada rezeki.

"Apapun saya kena teruskan bekerja sebab ada isteri dan anak-anak nak sara hidup mereka," luahnya.

Meski berdepan dengan kecaman, ada juga segelintir yang memberikan kata-kata semangat kepadanya. -sinar online

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon