Johnny Depp Bersama Wanita Misteri

Pelakon Johnny Depp dilaporkan telah berparti sehingga pukul 2 pagi dengan seorang wanita misteri di sebuah hotel di Sweden selepas pelakon itu dimaklumkan dia tidak akan berdepan pendakwaan kerana mencederakan bekas isterinya, Amber Heard.

Johnny Depp Bersama Wanita Misteri.jpg

Depp, 52, berada dalam keadaan santai bersama rakan perempuannya itu di hotel yang mengenakan bayaran sebanyak £8,000 semalam. Mereka berada di situ selama sejam.

Bar berkenaan sebelum itu telah ditutup namun selepas Depp bersama wanita dan rakan-rakannya masuk ke hotel berkenaan, ia telah dibuka khas untuk mereka.

Depp berada di Sweden dalam siri jelajah bersama kumpulan The Hollywood Vampires.

Dia sebelum itu dilaporkan mengurung diri di dalam biliknya apabila tidak mengadakan persembahan.

Ketika tiba di negara berkenaan, tahap kawalan keselamatan ke atas Depp telah dipertingkatkan dengan lapan pengawal peribadi ditugaskan mengiringinya.

Malah pengawal peribadi terbabit didengari berkata `kita harus melindungi Johnny tidak kira apa pun’ dan memutuskan untuk menggunakan pintu masuk yang telah digunakan oleh Justin Timberlake ketika dia berkunjung ke hotel berkenaan awal bulan ini.

Dalam pada itu, laporan polis menunjukkan tidak ada bukti bahawa berlaku keganasan domestik ketika mereka ke rumah pasangan berkenaan pada 21 Mei lalu.

Malah menurut seorang pegawai polis, Heard langsung tidak menyebut bahawa dia dipukul oleh aktor terbabit dan tidak menemui sebarang bukti mengenai kecederaan atau lebam.

“Kami tidak tahu bagaimana dia mendapatnya (lebam),” kata polis yang merujuk kepada lebam di muka Heard selepas mendakwa dia dipukul oleh Depp.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

3 comments

comments

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon