Natasha Kongsi Gambar Anak

Sekalung tahniah buat pelakon Natasha Hudson dan suaminya, Carleed Khaza kerana dikurniakan cahaya mata ketiga pada 14 September lalu.

Natasha

Bayi perempuan seberat 3.26 kilogram itu selamat dilahirkan secara normal tanpa sebarang komplikasi di Hospital Umra, Shah Alam pada jam 1.10 petang.

Menerusi khidmat aplikasi WhatsApp yang dikirimkan kepada rakan SS, Natasha memberitahu, dia dan suaminya sepakat menamakan anak ketiga mereka itu Faatimah Mohd Khalid.

Menurut pelakon berdarah kacukan Melayu-Australia ini, dia memohon maaf kerana lambat berkongsi berita gembira itu dengan peminat kerana sibuk membuat persiapan menyambut kelahiran Faatimah.

Pelakon itu turut memberitahu dia bertuah kerana suami menjaganya sepanjang tempoh berpantang. Pada masa sama, Natasha turut berkongsi gambar bayinya itu khusus untuk tatapan pembaca Rap serta peminat setianya.

Dalam kenyataan sebelum ini, Natasha pernah memaklumkan dia dan suami ada perancangan menambah jumlah zuriat.

Natasha dan Carleed bernikah pada April 2012 dan dianugerahkan dua zuriat iaitu Naeema Kalila dan Faatimah. Sebelum itu, Natasha memiliki seorang anak perempuan iaitu Neesa Helena.

SS berdoa semoga Faatimah menjadi anak yang solehah, sekali gus membahagiakan ibu bapanya kelak. Semoga kehadiran anak itu melengkapkan lagi kebahagiaan rumah tangga Natasha dan Carleed. -hmetro

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

2 comments

comments

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon