Diana Rafar ‘Dibahan’ Kerana Sound Suami Pasal Vape

Sekarang ini, boleh dikatakan menghisap rokok vapor menjadi kegilaan dan trend semasa di mana-mana.


Salah seorang yang terjebak adalah pelakon yang juga suami kepada Diana Rafar, Zamarul Hisham.

Bagaimanapun sama seperti isteri-isteri lain di luar sana, Diana nampaknya kurang senang apabila suaminya itu keterlaluan demi hobi terbaru ini.

Menerusi akaun Instagram, Diana memuat naik keluhan bersama gambar Zamarul sedang mengulit barang vapornya berbunyi:

Ya Allah tak dapat diungkap ngan kata2.. Hanya mampu memendam jelah… Nk tegur kang kecik hati pulak .. Minta tolong folowers kesayanganku semua tegur kan abg @zamarulhisham93 kita ni boleh tak… Tak kisah kalau dia nak hisap vape tp boleh tak suh dia berhenti kumpul vape pls… Dosa papa Allah marah membazir Allah tak suka… Semua colour semua brand dia nak beli… Cam mana nak buat ni. Rasa nak suh tutup je kedai vape @hembusvapor kat bawah ni. Vapeoff pls…. Sape sokong diana tolong bg nasihat kat @zamarulhisham93 ni mesti semua geng abg lah ni. Sorry pa...

Niat Diana memuat naik status ini mungkin kerana ingin berkongsi perasaan dengan peminatnya namun mungkin kerana aktiviti ini sedang ‘in’ maka tindakannya kurang disenangi beberapa pihak yang membalas di ruangan komen.

Kebanyakan yang tidak setuju dengan tindakan Diana ini kerana dianggap memalukan suami sendiri apabila membuat teguran secara terbuka di laman sosial.


Pemeriksaan di Instagram Zamarul mendapati, ada juga rupanya peminat Diana yang menegur berkenaan hal vape ini sebagaimana diminta.


Apa pun diharapkan Zamarul dapat terima dengan hati terbuka begitu juga dengan mereka yang terlalu gilakan rokok vapor di luar sana sampai dah tahap membazir. -Mynewshub

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon