Anzalna Rahsiakan Tarikh Pernikahan

Pelakon jelita Anzalna Nasir akhirnya mendedahkan bakal mengakhiri zaman solonya tidak lama lagi bersama kekasih hatinya, Hanif Zaki.

Anzalna Nasir

Pada masa sama, Anzalna yang kini sedang giat melakukan persiapan untuk majlis perkahwinannya memilih untuk merahsiakan tarikh pernikahannya terlebih dahulu.

“Saya kini sedang dalam proses melakukan persediaan untuk menamatkan zaman bujang. Saya lakukan satu persatu. Saya sudah mempunyai kereta dan rumah sendiri, kalau boleh biar semuanya lengkap. Saya melakukan persiapan perkahwinan ini pun secara perlahan-lahan.

“Untuk tarikh nikah, biar saya kunci mulut dahulu,” ujarnya.

Sementara itu, mengulas mengenai impian majlis perkahwinan, Anzalna memberitahu dia lebih mendahulukan kemahuan ibu bapanya dalam perkara ini.

“Sebarang perkara yang berlaku di majlis itu nanti, biar saya dahulukan permintaan ibu bapa. Apa yang mereka mahukan di majlis itu nanti akan saya ikut dan turuti. Setakat ini semuanya baik-baik sahaja, saya mempunyai ibu bapa yang sangat memahami dan sporting,” kata Anzalna lagi.

Semoga segala perancangan majlis perkahwinan Anzalna berjalan lancar dan moga berbahagia kami ucapkan.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon