Bekas Suami Abby Terkilan Dituduh Kikis Wang Isteri

Baharu saja mendirikan perkahwinan buat kali kedua, nama bekas suami Abby Abadi, Mohammad Nor Farhan Che Bakar sekali lagi dihimpit cerita kurang enak apabila dia didakwa mengikis wang isterinya, seorang ibu tunggal beranak dua.

Mohammad Nor Farhan Che Bakar

Terkilan dengan tuduhan tersebut, Farhan mengatakan dakwaan itu sama sekali tidak berasas kerana isterinya, Noriah Mat Isa bukan datang dari golongan berada sebaliknya hanya seorang wanita biasa.

Memetik sebuah portal berita, Farhan berkata, “Saya tidak tahu kenapa ada orang cakap begitu dan terkilan juga apabila mendengarnya kerana saya bukan seorang kaki kikis dan mata duitan seperti diperkatakan.

“Jika benar saya seorang mata duitan buat apa saya berkahwin dengan Noriah, lebih baik saya cari wanita kaya untuk dijadikan isteri,” katanya.

Menurutnya perkahwinannya kali ini adalah berlandaskan cinta dan sudah tersurat jodoh di antara mereka.

“Ini dinamakan ketentuan dan jodoh kami. Sebagai manusia biasa saya menerima kehadiran Noriah dengan hati terbuka meskipun statusnya seorang ibu tunggal dan bukan kerana hartanya,” katanya.

Terdahulu, Farhan berkahwin dengan Abby di Selatan Thailand pada 9 Julai 2013 sebelum disahkan bercerai pada 9 Mei 2014 dengan talak satu hanya selepas 11 bulan bersama.

Sumber: Mynewshub.cc

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon