Siti Nurhaliza Nafi Wanita Ketiga Terkaya Di Malaysia

Penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza menafikan dirinya wanita ketiga terkaya di Malaysia selepas sebuah laman web menyenaraikannya sebagai lima wanita terkaya di Malaysia.

Siti Nurhaliza

Mynewshub juga ada mengeluarkan artikel tersebut yang mana turut menyenaraikan pelakon Hollywood kelahiran Malaysia Datuk Michelle Yeoh berada di kedudukan kedua dan atlet skuasy nombor satu dunia, Datuk Nicol David di tempat kelima.

Siti menyatakan beliau terkejut dengan dakwaan tersebut kerana ianya sedikit sebanyak memberi kesan terhadap keselamatan dirinya.

“Saya terkejut dengan laporan tersebut. Walau macam mana pun, saya berdoa untuk bergelar seorang wanita yang terkaya. Itu impian dan cita-cita. Belum lagi sampai ke tahap itu tapi sedang berusaha ke arah itu.

“Andaian mereka itu membuatkan keadaan jadi berbeza, dari segi keselamatan. Iyerlah, saya faham kadang-kadang mereka menggambarkan yang hebat-hebat tetapi realitinya biasa-biasa sahaja,” katanya memetik Astro Gempak.

Dengan kejayaannya selama 20 tahun berkecimpung dalam bidang seni, rasanya memang layak dah Siti pegang gelaran jutawan yang berjaya dalam bidang nyanyian.

Ternyata Datuk Siti merupakan one of a kind! Sehingga kini rasanya tak jumpa lagi pengganti yang sehebat dan berada dalam kelasnya yang tersendiri seperti anak kelahiran Pahang ini. Betul tak?

Sumber: Mynewshub.cc

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon