Dato AC Mizal Akan Buka Stesen TV Sendiri

Pengacara popular, Dato Ac Mizal menyatakan dia bakal membuka syarikat penyiarannya sendiri pada April ini.

Dato AC Mizal

Fuh dashyat betul Dato Ac ni, memang multitasking lah! Semua dia boleh balun.

Khabarnya, Ac bakal melancarkan stesen tv online pertama di Malaysia yang mana bakal memulakan operasinya bulan depan.

“Dalam dunia perniagaan ini kita sentiasa buat benda yang kita selalu arif. Macam saya sudah ada hotel di Danok dan Bali. Sekarang masa untuk saya melibatkan diri dalam dunia penyiaran dengan tv online yang akan dilancarkan pada April ini,” katanya memetik Rotikaya.

Ac juga mengatakan dia ada meminta pandangan daripada pihak Astro mengenai perancangannya itu dan walaupun sudah mempunyai stesen sendiri kelak, Ac tetap tidak akan berganjak daripada menjadi seorang pengacara di stesen berbayar tersebut.

“Saya akan meneruskan pekerjaan saya seperti biasa. Lagipun saya merupakan artis Astro dan ini tidak akan menganggu kerja-kerja saya yang lain. Memang susah apabila mahu membuka sebuah stesen baru iaitu dari segi pemasaran. Astro ada juga membantu dari segi pengalaman,” katanya.

Wah, bagus betul ada selebriti yang berfikiran jauh macam Dato Ac ni kan.

Macam ni la bagus, dari hari ke sehari sentiasa meningkatkan diri, berusaha ke arah yang lebih baik dalam karier yang dilakukan.

Syabas Dato AC!

Sumber: Mynewshub.cc

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon