Gwyneth Paltrow Kesal Tak Buat Video Seks!

Macamlawak dan tak masuk akal pun ada terhadap kekesalan yang disuarakan bintang Hollywood, Gwyneth Paltrow ni.

Gwyneth Paltrow

Mana taknya, dia berasa kesal kerana tidak membuat sebarang rakaman video seks ketika berpacaran dengan Brad Pitt suatu ketika dulu.

Pemenang Anugerah Academy itu memberitahu penyampai radio Amerika Syarikat, Howard Stern bahawa ketika zamannya ber-dating dengan aktor tersebut, teknologi telefon bimbit ketika itu tidak dilengkapi dengan kamera mahupun video.

Bekas isteri penyanyi Coldplay Chris Martin itu berkata, dia jatuh cinta dengan Pitt yang kini suami Angelina Jolie ketika berada di set penggambaran Seven yang membawa kepada pertunangan mereka sebelum berpisah pada 1997.

“Saya masih muda ketika itu dan berusia 22 tahun. Saya tidak bersedia dengan apa-apa komitmen dan dia pula jauh lebih baik buat saya. Saya benar-benar tidak tahu apa yang saya lakukan pada ketika itu,” katanya.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon