Yuna Dilema Sertai AJL29 Jadual Terlalu Padat

Siapa tak kenal pelantun lagu Terukir Di Bintang yang dijulang sebagai pemenang Anugerah Juara Lagu (AJL) dua tahun lalu, iaitu Yuna.

Yuna AJL29

Pada AJL tahun ini, Yuna sekali lagi layak menyertainya dengan lagu ciptaan sepenuh daripadanya bertajuk Lelaki.

Namun demikian, figura yang semakin meniti populariti di pasaran Amerika Syarikat kini berada dalam dilema untuk sama-sama beraksi pada anugerah itu kerana jadualnya yang padat pada Januari depan.

Ujar Yuna kepada portal Rotikaya, “Insha Allah saya akan cuba untuk menyertainya walaupun mempunyai komitmen lain yang telah diaturkan pihak pengurusan di sana sepanjang 2015 ini. Sungguh saya dalam dilema, kena fikir banyak perkara dan saya akan cuba balik juga.”

Semua sedia tahu, empunya nama asal Yunalis Zarai itu menyerahkan tugas mendendangkan Terukir Di Bintang kepada penyanyi Aizat ketika AJL27, namun dia masih belum memikirkan penggantinya kali ini andai dia tidak dapat hadir ke majlis itu nanti.

“Tiada pengganti dan saya tak terfikir lagi ke arah itu. Saya berharap dapat balik dan membuat persembahan bersama dengan kawan-kawan finalis lain,” katanya.

Bercerita lanjut tentang pengisian jadualnya tahun ini, Yuna berkata, dia bakal mengerjakan Umrah selama dua minggu bermula 14 Disember depan sebelum pulang kembali ke Amerika.

Semoga Yuna selamat menunaikan ibadat umrah, seterusnya sukses dengan karier nyanyiannya di negara Uncle Sam!

Sumber: Mynewshub.cc

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon