Rita Rudaini Nafi Bercinta Dengan Remy Ishak

Dramatis jelita Rita Rudaini menyangkal dakwaan kononnya dia kini menjalin hubungan dengan aktor kacak Remy Ishak dan berkata dakwaan tersebut tidak berasas serta mengarut.

Rita Rudaini

"Sebelum ini dah pernah kena gosip dengan Nomad, sekarang dengan Remy Ishak pula. Saya tak suka dan tak seronoklah bila digosipkan macam ini. Saya rasa tak cukup sedap orang komen buruk macam-macam hanya kerana saya janda.

"Sudahlah kes mahkamah saya masih berjalan, timbul pula benda-benda macam ini lagi memburukkan keadaan. Saya bukannya budak remaja nak dikaitkan dengan gosip-gosip macam ini lagi," katanya kepada Harian Metro.

Rita berkata, gosip dengan Remy adalah perkara paling mengarut kerana timbul secara tiba-tiba tanpa sebab logik.

"Saya sudah kenal Remy dan pernah berlakon bersama beberapa kali sebelum ini tapi tak ada pun orang nak gosipkan?

"Hanya kerana saya kebetulan bergambar dengan anak buahnya di lokasi tiba-tiba orang tuduh kami bercinta? Kelakarlah dan memang tidak masuk akal."

Tambah aktres berusia 38 tahun itu lagi, dia kesal dan kecewa apabila status dirinya menjadi bahan fitnah sesuka hati.

Dalam pada itu, Rita berkata ketika ini hatinya tertutup untuk mana-mana lelaki.

"Kalau betul-betul ada lelaki yang dapat buka hati saya semula, saya sendiri akan berkongsi dengan semua."

Sementara itu, Rita berharap selepas ini tiada lagi gosip yang mengaitkan dirinya dengan mana-mana lelaki yang akan timbul kerana ia bukan perkara positif untuk diketahui oleh dua anaknya yang semakin membesar.

Sumber: Yahoo! Malaysia

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon