Jaclyn Victor Berpisah Dengan Suami

Penyanyi popular, Jaclyn Victor memberitahu mustahil dia tidak menyimpan impian untuk menimang cahaya mata dalam masa terdekat memandangkan usianya bakal menginjak ke 40 tahun dalam masa empat tahun lagi.

Jaclyn Victor Berpisah Dengan Suami

Bagaimanapuan, dia enggan terlalu tertekan mengenai isu tersebut sebaliknya menyerahkan segalanya kepada rezeki dia dan suaminya.

“Tipulah jika saya cakap tak nak anak, tapi saya enggan terlalu berharap kerana semuanya adalah kuasa Tuhan.

"Saya redha saja jika ada rezeki maka adalah. Malah suami saya juga baru pulang ke Los Angeles dan kami sedang menyesuaikan diri dengan hubungan jarak jauh yang mana beza masa kami adalah 15 jam.

"Namun bagi saya itu bukanlah masalah kerana kami saling memahami kesibukan kerjaya satu sama lain.

"Malah saya juga jenis yang tidur lewat manakala suami saya pula merupakan seorang yang suka bangun awal pagi,” ujar Jac kepada GUA ketika ditemui di sesi wawancara di Hotel Tune Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur pada Selasa.

Juara program realiti Malaysian Idol musim pertama itu turut berkongsi yang kehidupannya selepas berkahwin dengan Shawn Rivera yang merupakan vokalis kumpulan berentak R&B, Az Yet tidak memberikan impak yang drastik kepada Jac sebaliknya menjadikan dirinya menjadi seorang yang lebih matang.

“Saya tidak merasakan perubahan drastik pada diri saya selepas berkahwin. Tapi saya menjadi semakin matang kerana bakal mencapai usia 40 tahun dalam masa empat tahun lagi.

"Saya menjadi lebih menepati masa serta lebih bertanggungjawab setelah berkahwin yang mana menjadikan saya seorang yang lebih baik,” ujar Jac lagi.

Dalam perkembangan terkini, Jac bakal melancarkan album Bahasa Inggerisnya pada bulan hadapan yang memuatkan lima buah lagu serta sebuah lagu bonus.

Album berjudul Unleashed menampilkan keunikkan kerana Jac menulis sendiri lirik lagu dalam album tersebut.

“Ramai yang mempersoalkan langkah berani yang diambil kerana menghasilkan album penuh Bahasa Inggeris.

"Namun jika peminat-peminat boleh menerima lagu luar negara jadi mengapa tidak boleh menerima lagu Inggeris yang dinyanyikan oleh artis tempatan kan?

"Saya juga turut mendapat keyakinan untuk menghasilkan lirik untuk kebanyakan lagu dalam album ini.

"Ia juga boleh dianggap sebagai langkah yang diambil dalam perjalanan kerjaya seni saya untuk ke peringkat seterusnya,” ujar Jac lagi.

Selain single pertama berjudul Remedy, album Unleashed turut memuatkan lagu-lagu seperti Over And Over, Delirious, Pinnacle, Sweeter Than A Dream dan Magical Moment.

Album ini merupakan kerjasama antara Edry Abdul Halim dan Jac sendiri yang menghasilkan lagu-lagu yang dijangka mampu menjadi hit.

Sumber: Yahoo! Malaysia

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon