Azlee Khairi Nikah Di Kampung Halaman?

Rasanya ramai yang dah tahu pelakon pujaan ramai yang dikenali dengan drama Love You Mr. Arrogant (LYMA), Azlee Khairi kini sedang menjalinkan hubungan istimewa dengan pengurus peribadinya, seorang wanita kelahiran Brunei, Dayang Norlelawati Puteh, 31.

Azlee Khairi

Azlee, 25, juga pernah memberikan kenyataan kepada pihak media bahawa dia bakal mendirikan rumah tangga pada penghujung tahun ini.

Malah aktor ini juga merancang untuk melangsungkan pernikahan secara kecil-kecilan di kampung halamannya di Kuala Kangsar, Perak.

“Persiapan kahwin memang kami sudah lakukan sedikit demi sedikit. Ada masa saja, kami akan buat persiapan. Tarikh kahwin memang seperti diketahui sebelum ini sekitar hujung tahun. Ia mungkin boleh jadi bulan September, Oktober, November atau Disember.

“Tarikh nikah memang belum dapat ditetapkan dek komitmen seni saya. Jadi persiapan kahwin, mana sempat kami pulun buat. Rancangnya kami nak bernikah di Kuala Kangsar, kampung saya. Itu pun sekadar majlis kecil-kecilan.

“Ada kesempatan dan rezeki lebih, kami rancang adakan majlis resepsi di ibu kota selain negara kelahiran bakal isteri saya iaitu di Brunei.

Kekasih Azlee Khairi
Kekasih Azlee Khairi.

"Semua kena tengok keadaan. Apa yang penting, biar selesai urusan wajib seperti nikah dulu,” katanya memetik laporan akhbar Berita Harian, baru-baru ini.

Sebelum ini, Azlee pernah bercinta dengan rakan artis, Zarina AF dan juga sering kali dikaitkan bercinta dengan heroin drama LYMA, Zara Zya berikutan keserasian mereka yang sangat ngam sehingga ada peminat mencadangkan kedua-duanya bercinta di alam realiti.-Mynewshub.my

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon