Panas! Nora Danish Jawab Tuduhan Ibu Fasha Sandha!

Gara-gara satu komen negatif di laman Instagram, ibu Fasha Sandha naik angin dan menuduh bekas isteri menantunya, Nora Danish sebagai pihak yang terlibat.


Segala-galanya bermula dengan komen di bawah yang menyelar tindakan suami Fasha, Rizal Ashram kerana tidak memberikan komen-komen manis kepada bekas isteri, Nora Danish dan anaknya Rayqal.


Komen itu diberikan seorang pemilik akaun Instagram menggunakan nama mamasandhamamasan, nama yang hampir menyerupai akaun Instagram ibu Fasha iaitu mamasandha.

Masalahnya bila ibu Fasha terang-terangan menuduh Nora Danish sebagai dalang di sebalik semua ini apabila mengaitkannya dengan sejuta followers.

Sebagaimana diketahui, Nora baru sahaja mengumumkan tentang impiannya untuk mengumpul sehingga sejuta pengikut di akaun Instagram.


Sebenarnya nampak jelas di sini, baik Nora Danish mahu pun Fasha Sandha rasanya dah move on dan lupakan cerita lama.


Namun ada sahaja pihak yang cuba mengeruhkan keadaan dengan mencipta isu yang tidak ada untuk memanaskan keadaan.

Ia bertambah buruk apabila ibu Fasha termakan hasutan ini lalu menyerang Nora secara umum. Sudah tentu, ini bukan tindakan yang bijak.

Nota Nora ini menjelaskan segala-galanya:


Maka apabila hal ini ditanya kepada Nora, dia terpaksa menjawab untuk mempertahankan dirinya.


Pada masa sama Nora menitipkan pesan kepada pihak berkaitan supaya datang bertemu secara berdepan dan bukannya perli memerli di belakang jika tidak puas hati dengan dirinya.

Secara tidak langsung, kita boleh agaklah nasihat ini untuk siapa kan?

Sumber: Hotlips-yuya.blogspot.com

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon