Julia Ziegler Tiduri Produser Demi Tawaran Lakonan?

Banyak pula kontroversi yang melibatkan pelakon Julia Ziegler, akhir-akhir ini.


Jika sebelum ini dia dikatakan mabuk sewaktu berada di luar negara dan bersikap biadap dengan tuan rumah sewaktu menjalani penggambaran drama, kali ini pelakon itu dikatakan telah tidur dengan seorang produser lelaki.

Kononnya, perkara itu dilakukan semata-mata mahu mendapatkan tawaran drama terbitan syarikat produksi milik lelaki itu.

Bagaimanapun, Julia menerusi Malaysian Digest menafikan sekeras-kerasnya gosip itu dan menganggap ia sebagai satu lagi cubaan untuk memfitnahnya.

“Saya akui saya memang berkawan rapat dengan dua orang produser tetapi kedua-dua mereka perempuan dan bertudung pula tu. Buat apa pula saya nak tidur dengan mereka? Lagipun cerita sebegini pernah timbul semasa saya mula-mula berlakon dulu. Apa yang didakwa itu fitnah.

“Kalau saya kenal seseorang produser lelaki itu, saya akan kenal sekali isteri serta anak-anaknya.

“Saya tak perlu tidur dengan sesiapa untuk dapatkan job atau apa saja tawaran berlakon. Rezeki tu bukan datang daripada mereka pun, rezeki datang dari Allah. Kalau saya dapat satu satu job tu, Alhamdulillah. Kalau tidak, bermakna ia bukanlah rezeki saya,” jelasnya.

Apa yang boleh kami katakan, bersabarlah Julia jika perkara itu tidak benar.

Nama pun selebriti, telan sajalah segala kontroversi.

Sumber: Mynewshub.my

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon