Siti Saleha Dedah Identiti Kekasih

Pelakon jelita, Siti Saleha mendedahkan dirinya kini sedang menjalinkan hubungan percintaan bersama seorang jejaka berusia 27 tahun yang berasal daripada Portugal.


Enggan mendedahkan nama sebenar kekasihnya itu, Saleha mengakui buah hatinya yang berkerja di dalam bidang kewangan itu sebenarnya seorang yang sangat pemalu dan enggan tampil di khayalak ramai.

"Saya sebenarnya bukan nak sorok kekasih daripada pengetahuan para peminat kerana teman lelaki saya merupakan seorang yang sangat 'low profile', tak mahu gambarnya dirakamkan dan sangat pemalu orangnya," ujarnya yang ditemui selepas majlis Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2013 (ABPBH 2013), Sabtu lalu.

Dalam pada itu, aktres berusia 24 tahun itu turut membuat kejutan apabila memenangi anugerah Pelakon TV Wanita Popular dan Pelakon Filem Wanita Popular pada majlis berprestij itu yang diadakan di PICC, Putrajaya pada Sabtu lalu.

"Saya tidak sangka akan menang dua anugerah sekaligus, lagi-lagi untuk kategori pelakon filem kerana saya baru berlakon hanya tiga buah filem sahaja," katanya yang menyangkakan kemenangan akan berpihak kepada Nora Danish.

Sementara itu, Saleha meluahkan rasa bersyukur kepada Allah S.W.T dan ingin mengucapkan terima kasih kepada para peminat yang sentiasa menyokong karier lakonannya.

Ditebak mengenai kemungkinan bayaran lakonannya kemungkinan akan melonjak tinggi selepas kejayaan berganda ini, Saleha menafikan perkara tersebut.

"Saya tidak akan 'demand' banyak sangat kerana saya amat teliti dalam pemilihan watak dan skrip dan memilih berdasarkan kualiti daripada kuantiti,"jelasnya.

Dalam perkembangan lain, Saleha bakal menemui anda di kaca televisyen dengan drama berjudul "Manis" dan bakal berlakon di samping Aaron Aziz di dalam sebuah telemovie raya berjudul "Nak Balik Raya". -My.entertainment.yahoo.com

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon