Gambar Kemeriahan Majlis Resepsi Aril AF

Selepas sah diijabkabulkan Disember lalu, baru kini penyanyi Aril AF berkesempatan mengadakan majlis resepsi di sebelah pihak perempuan, baru-baru ini.


Majlis serba meriah itu diadakan di Saloma Bistro, Kuala Lumpur dan turut dihadiri rakan selebriti lain antaranya Hanis Zalikha, Datuk Aznil Nawawi, Black Hanifah, Hafiz dan Akim Ahmad.

Sementara itu, ketika negara kita masih lagi dikejutkan dengan tragedi kehilangan pesawat MH370, Aril tidak menghalang isterinya, Puteri Erma Edlinda Megat Aminuddin untuk meneruskan kerjayanya sebagai pramugari.

Menurut Aril, dia sentiasa memberi galakan dan mengetahui risiko pekerjaan isterinya itu.

“Awal-awal lagi saya sudah redha dengan apa yang akan jadi pada masa akan datang. Pada saya, selagi dia mampu untuk teruskan kerjaya dia, saya benarkan dia bekerja. Saya tak pernah halang kerja dia sebab saya tahu bukan semua orang berani lepaskan impian mereka. Saya sentiasa doakan keselamatan dia,” katanya memetik portal Rotikaya.

Jom saksikan beberapa foto menarik sepanjang majlis resepsi penyanyi dan juga penyampai radio Era ini! -Mynewshub


Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon