Che Ta Tak Kejar Gelaran Wedding Of The Year

Tinggal sehari sahaja lagi sebelum status ibu tunggal Rozita Che Wan bertukar menjadi seorang isteri kembali.


Sebaik sahaja kisah pengumuman majlis perkahwinannya didedahkan di media-media tempatan, ada yang mendoakan dan tidak kurang ada juga yang mencemuh majlis perkahwinan mereka yang mendapat tajaan sebanyak RM13 juta.

Banyak pihak menyifatkan jumlah itu sesuatu yang melampau dan tidak masuk akal.

Namun, kalau itu sudah rezeki Che Ta dan bakal suaminya, Zain Saidin, siapalah kita untuk mempertikaikannya.

Memetik kata-kata Che Ta di sebuah akhbar mingguan baru-baru ini, “kalau anda nak kahwin, dan ada orang datang nak taja, takkan tak nak. Saya bersyukur bila ada orang nak taja perkahwinan saya. Orang kata Che Ta belanja besar sampai RM13 juta untuk perkahwinannya, itu silap. RM10 juta itu adalah nilai tajaan barang kemas untuk tiga majlis berasingan (nikah, berinai dan bersanding). Belanja tajaan majlis perkahwinan hanya RM3 juta seperti pakaian, katering, dekorasi, fotografi, cenderemata dan solekan”.

Selain itu, wanita berusia 40 ini berkata dia langsung tidak terkejar-kejarkan gelaran Wedding of the Year yang sering kali dilabelkan oleh peminat dan pihak media.

Apa-apa pun sama-sama kita doakan semoga majlis pernikahan kedua-dua bakal mempelai ini akan berjalan lancar pada keesokan hari.

Tahniah buat Che Ta dan Zain!

-Mynewshub

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon