Aiman Tino Berkhalwat?

Beberapa hari lepas netizen dikejutkan dengan kontroversi ‘panas’ di mana seorang penyanyi remaja ditangkap khalwat dalam satu operasi yang dijalankan pada bulan Ogos 2017 lepas.

Aiman Tino

Penyanyi tersebut telah ditangkap berdua-duaan bersama seorang gadis di dalam sebuah kereta di kawasan perumahan USJ Subang.

Lapor sebuah portal hiburan, remaja tersebut adalah antara salah seorang finalis yang tersenarai dalam Anugerah Juara Lagu 31.

Daripada bayangan diberikan, netizen menganggap kononnya individu berkenaan adalah pelantun lagu Ku Rela Dibenci, Aiman Tino.

Bagaimanapun, Aiman atau nama sebenarnya, Mohammad Aiman Yusri menafikan dakwaan tersebut dan mengakui terkejut dengan penyebaran berita palsu itu.

“Saya diberitahu mengenai cerita khalwat ini oleh peminat yang khuatir sama ada ia benar atau sebaliknya.

“Saya berterima kasih kepada mereka yang bertanggungjawab menyebarkan khabar angin ini,” katanya memetik BH Online.

Jelas Aiman, berasa agak pelik kerana ketika hari kejadian, dia berada di Ampang bersama beberapa rakannya untuk berbincang mengenai lagu.

“Saya sedang melepak bersama-sama kawan di Ampang untuk berbincang mengenai lagu, jadi bagaimana timbul cerita ditangkap khalwat pula?.

“Berita yang tersebar ini boleh mencalarkan imej saya kerana secara tidak langsung pasti ada yang mempercayainya,” ujar Aiman.

Namun dalam masa yang sama, Aiman dilihat tidak mudah melatah dengan kontroversi itu dan memberitahu bahawa keluarganya sudah dimaklumkan mengenainya.

“Saya memilih untuk tidak melatah dengan cerita yang timbul ini bagi mengelakkan ia menjatuhkan semangat saya.

“Apa yang pasti, keluarga tahu perkara itu tidak benar sama sekali.

"Saya sendiri pun masih lagi tinggal bersama mereka,” tambah Aiman.

Sementara itu, dalam perkembangan terbaru penyanyi ini memberitahu bakal melancarkan sebuah lagu duet genre pop bersama kakaknya, Fara Hazel.

Selain itu, penyanyi ini juga bakal melancarkan baju sekolah jenama sendiri pada hujung tahun ini. -m

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon