Kylie Jenner Dapat Ferrari Sempena Ulang Tahun Ke-18

Inilah kelebihan apabila menjadi anak bintang sensasi di Hollywood, hadiah ulang tahun yang diperolehi pastinya gempak sekali!


Kylie Jenner yang baru dua hari lepas menyambut ulang tahunnya yang ke-18 dilaporkan telah menerima sebuah kereta Ferrari 458 berwarna putih sebagai hadiah.

Namun ia bukanlah daripada ahli keluarganya, Ferrari tersebut telah diberikan oleh penyanyi rap, Tyga, yang juga dikhabarkan merupakan teman lelaki Kylie.


Kejutan tersebut dibuat di luar Bootsy Bellows yang merupakan lokasi majlis sambutan hari jadinya. Kylie diiring keluar oleh tetamu yang hadir manakala Tyga dan ibu Kylie, Kris, tunggu di luar bersama Ferrari tersebut.

Sumber juga melaporkan sebelum ini Kylie telah menerima sebuah Mercedes G-Wagon berwarna merah daripada Tyga. Ia adalah hadiah yang dituntut semula oleh Tyga daripada bekas kekasihnya sebelum ini, Blac Chyna.


Majlis itu turut dimeriahkan dengan kehadiran kesemua ahli keluarga Kylie yang berpakaian serba seksi dan menawan termasuk bapanya, Caitlyn Jenner.

Selain itu, antara selebriti lain yang hadir pada majlis sambutan hari jadi Kylie itu adalah Joe Jonas, Gigi Hadid, Zayn Malik, Kevin Durant, James Harden dan Kyle Massey. –Agensi

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon