Emma Maembong Berpurdah?

Aktres jelita Emma Maembong menafikan imej berpurdah di khalayak ramai adalah kerana mahu mengelak daripada diserbu peminat.

Emma Maembong Berpurdah

Dipetik daripada laporan mStar, Emma menjelaskan dia hanya memakai purdah pada masa tertentu sahaja mengikut keselesaannya selepas dia dikatakan kerap berpakaian seperti itu di tempat awam.

"Memang ada masanya saya berpurdah. Saja seronok nak cuba dan ia terpulang pada mood ketika itu.

"Saya tahu ada yang kata saya berpurdah kerana mahu elak daripada dikenali peminat. Taklah, mana ada. Memandangkan saya baru sahaja bertudung, jadi saya seronok mencuba pelbagai fesyen tudung untuk melihat kesesuaian," katanya.

Malah pemilik nama sebenar Fatimah Rohani Ismail ini berkata, walaupun berpurdah, masih ada peminat yang mengenalinya dan mahu bergambar bersama.

"Terkejut juga peminat datang menyapa, 'Emma Maembong kan? Nak ambil gambar boleh?'. Kata mereka, saya boleh dikenali menerusi mata sahaja walaupun berpurdah," kata aktres berusia 22 tahun ini lagi.

Dalam perkembangan lain, kekasih pelawak Zizan Razak ini memberitahu dia masih menerima tawaran lakonan seperti biasa walaupun mula bertudung sejak dua bulan lalu.

Selain daripada itu, jenama tudungnya, Hijab by Emma Maembong turut mendapat sambutan peminat dan dia turut merancang untuk memperluaskan lagi perniagaan tersebut.

[Sumber]

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon