Elfira Roy Berpacaran Dengan Artis Seberang?

Media Indonesia melaporkan artis kita, Elfira Roy kini berpacaran dengan artis mereka, Baim Wong, memetik laporan Rotikaya.

Elfira Roy

Pasangan itu yang pernah berlakon bersama di telemovie ‘Untuk Terakhir Kali’ dikatakan memang hangat bercinta, berdasarkan pengakuan Baim sendiri.

Ketika ditemui media Indonesia, pasangan Baim Wong,33, dan Elfira Loy,20, hadir ke majlis perkahwinan pasangan Raffi Ahmad dan Nagita Slavina di The Ritz Carlton, Jakarta hujung minggu lalu namun media di sana tidak sempat merakam gambar pasangan ini bersama.

Wartawan tabloid NOVA bertemu Baim Wong di tempat letak kereta valet dan sempat bertanyakan tentang gadis yang dibawa bersama ke majlis perkahwinan itu.

“Ada (pacar), dia orang Malaysia. Sudah kenal lama kok, empat tahun yang lalu. Namanya Elfira Loy. Dia di atas, lagi makan. Aku ke bawah cuma mau ketemuan sama orang kok, untuk kasih barang,”ujar Baim Wong seperti dilaporkan media Indonesia.

Sekitar Jun 2013 yang lalu, menerusi program TV Meletop, pasangan ini tampil seakan sepasang kekasih mesra di kaca televisyen selain aksi Baim Wong sendiri yang secara spontan dan berseloroh mengatakan sedang bercinta dengan Elfira Loy.

Ketika itu Baim Wong hadir ke Malaysia untuk mempromosikan telemovie bersama Elfira Loy ‘Untuk Terakhir Kali’.

Hari ini juga, Elfira Loy mengirimkan sekeping gambar mereka yang berjalan di sekitar Jakarta sempena perlantikan Presiden Indonesia yang baru, Joko Widodo.

Dikatakan juga, Elfira Roy sudah bertemu dengan ahli keluarga Baim Wong dan disukai oleh ahli keluarganya.

Kalau dah begitu, bila lagi nak naik pelamin ini? Tak sabar nak tengok.-Mynewshub.cc

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon