Mia Ahmad Tekad Pertahankan Rumah Tangga

MESKI sedang berdepan kemelut rumah tangga yang kini sedang hangat diperkatakan, pelakon Mia Ahmad bertegas untuk terus mempertahankan ikatan perkahwinan yang dibina bersama penjaga gol pasukan bola sepak Johor Darul Takzim (JDT), Mohd. Izham Tarmizi Roslan.

Menerusi Insta Storynya beberapa hari lalu, Mia atau nama sebenarnya Samihah Ahmad Baderi, 30, menyatakan dia akan melakukan apa sahaja untuk menyelamatkan rumah tangganya.

“Anda boleh cakap apa saja dan saya tahu apa yang saya lakukan serta akibatnya.

"Hanya ALLAH, saya, suami dan dia (wanita yang dikaitkan dengan suami) tahu kebenarannya.

"Saya akan buat apa sahaja untuk menyelamatkan rumah tangga saya," luahnya.

Dalam pada itu, pelakon Hati Perempuan ini juga enggan mengambil peduli tentang kata-kata orang di luar sana terhadap kemelut rumah tangganya itu.

“Orang tidak tahu apa yang saya lalui. Mereka tidak rasa apa yang saya rasakan.
"Apa pun saya juga berterima kasih kepada media sosial kerana memudahkan semua ini (pastinya ada baik dan buruk). Jadi, apa pula seterusnya?” tambahnya.

Terdahulu, Mia mengundang tanya tanya ramai apabila memadamkan semua gambar suaminya di laman Instagram, selain memuat naik status yang memberi gambaran seolah-olah rumah tangganya sedang bergolak.

Biarpun seuaminya Izham tampil membuat penjelasan dan menepis segala spekulasi berhubung pergolakan rumah tangga mereka, namun ia terus diperkatakan ramai sehingga hari ini.

Mia dan Izham mendirikan rumah tangga pada 13 Januari 2017 dan dikurniakan seorang cahaya mata lelaki, Sayf Issa pada 28 September lalu.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Apa kata anda komen sedikit..;) EmoticonEmoticon